AEG T75470AH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T75470AH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mozes12 03-08-2015
Geschreven voor: AEG T75470AH

Droger loopt programma af maar heeft in plaats van 2 uur minstens 5 uren nodig.
Er is ook weinig tot geen condenswater in de waterbak

wasjesman 06-02-2013
Geschreven voor: AEG T75470AH

Redelijke droger. Pluizenfilter na jaar al kapot door slechte constructie.Droogresultaat wordt negatief beinvloed doordat vooral kleinere kledingstukken op het pluizenfilter blijven liggen tijdens het droogproces.

Huijssoon 07-09-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Qua specificaties een prima droger, doch display is reeds tweemaal vervangen (doorlopende cijfers/letters) en filter wordt geblokkeerd door sokken. Hierdoor veel langere droogtijd dan nodig, waardoor energieverbruik veel hoger dan opgegeven. Elektrolux heeft nog geen oplossing hiervoor. Jammer.

Sonia47 14-06-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Droog resultaat is niet optimaal. Was komt er niet kastdroog uit. Ik heb deze machine gekocht vanwege zuinigheid , maar als ik de was nogmaals moet drogen schiet dat niet op. Ik hoop dat de toekomst beter wordt. Vooralsnog geef ik de AEG het voordeel van de twijfel.

venomi 11-05-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

nu 4 maanden in gebruik en gebruik slechts 2 standen o.a. spijkergoed en lakens. normaal drogen als kastrdroog enz is ruim onvoeldoende. wel kun je de droger gebruiken samen met de wasmachine en asl je een lange droogtijd niet erg vindt met daar tegenover een zuinige droger dan is het wel een goede keus maar je koopt in het kort dus een zuinige maar met beperkte instellingen droger. hij is wel gebruiksvriendelijk behalve dan het filter voor de condesor die is lastig en moet veel schoongemaakt worden dit in tegenstelling van een normale condensdroger die dit filter meestal helemaal niet bevat. Het plaatsen er van vereist enige handigheid.
kortom nooit meer, na deze koop ik denk ik een miele of ander merk en vraag ik terug keer garantie als weer blijkt dat de meeste droog standen niet bruikbaar zijn voor een redelijk droog resultaat.

jewes 28-02-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Prima wasdroger. De was wordt goed gelijkmatig gedroogd. Gekozen vanwege zijn zuinigheid met energie, en vanwege de directe aansluiting op de afvoer. Hierdoor geen geknoei met het legen van het waterreservoir. De afvoeraansluitset is trouwens al standaard bij de machine meegeleverd, en is eenvoudig aan te sluiten. Getwijfeld tussen deze AEG en de Zanussi ZTH485. De AEG ziet er fraaier en degelijker uit. Bovendien wisselt de trommel van de AEG tijdens het drogen van draairichting, waardoor de was niet in elkaar draait, en een beter droogresultaat bereikt wordt.
Een aanrader wat mij betreft.

Hermans44 24-02-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Hij werkt prima, afvoerslang is ideaal want zonder moet je toch vaak het bakje legen!Ook besparend is dat hij na elke drooging totaal uitschakeld!

marcelanja 21-02-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Na instellen conductiviteit was doogresultaat goed.
Zeer tevreden met deze droger. Filters eenvoudig te reingen en goed bereikbaar. Beugeling slangetje moeizaam los te krijgen om water afvoer aan te passen.
Werkt goed.

Fam. Droger 19-02-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Prima droger. Zeer makkelijk in gebruik. Filters makkelijk uitneembaar en schoon te maken. Geen gezeul meer met volle waterbakken dmv afvoerslangetje.

venomi 22-01-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

na 2 weken de monteur op de stoep, Hij droogt gewoon slecht.De waterhardheid moet ingesteld worden maar dat is niet echt duidelijk in het boekje aangegeven, ze vragen om waardes die je niet terug vind op de site van het pwn b.v. maar goed de monteur die via het tegelijk indrukken van start en uitgestelde start een extra menu oproept kan verder geen afwijking vinden waarom hij slecht droogt. De hardheid maar op stand 1 gezet (hard water 8.4) en dan moet het goed zijn, verder word geadviseerd om niet de maximum standen te gebruiken maar de stand bedden goed of spijkerbroeken dan moet hij beter drogen. Het resultaat hoort mijn inziens al redelijk goed te zijn bij kastdroog of kastdroog plus.maar dan is het nog licht vochtig.Onze vorige Miele (16 jaar) was dan altijd goed droog (overdroog). Met bovenstaande komen we er wel uit, terug brengen gaat immers niet maar achteraf hadden we toch graag weer een dan maar duurdere miele gekocht. De monteur was prima maar hij kon niet veel doen. verder is het een stille machine met inderdaad een laag verbruik, samen met de wasmachine is geen probleem.Ook een nadeel is dat ber 2 filters schoongemaakt moeten worden ipv 1 in de deur, voor het condensblok zit ook een filter en die word ook gauw vuil, het deur filter filtert dus maar matig. Ik was altijd ook wel gek van AEG vandaar de keus maar deze zou ik een ander niet aanraden.

Maggy2012 29-02-2012

Ik heb sinds een maand ook deze droogtrommel en ik ben ook helemaal niet tevreden over het droog resultaat.
Vandaag is er ook een monteur langs geweest en die zei dat er aan het toestel niets scheelde. Ikzelf was niet thuis anders had ik het er zeker zo niet bij gelaten.
De enige stand waarop mijn was droog is is het programma "zeer droog" en dit pas na 2,5 uur, hetgeen ik behoorlijk lang vind. Ik vind dit de grootste miskoop die ik ooit begaan heb!

pieyo63 16-01-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Heerlijk stille droger. Prima resultaat. Makkelijk in gebruik. Filters makkelijk uitneembaar en schoon te maken. Met afvoerslangetje, dus geen volle waterbak. Gerbuiksaanwijzing niet altijd duidelijk (hardheid waterinstelling)

B Elfering 08-01-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Deze wasdroger aangeschaft na vergelijken van specificaties, waarbij stroomverbruik en aansluiting op afvoer het belangrijkst was. Daarnaast is de warmtepomptechniek nog redelijk nieuw en daarom voor een nieuw model gekozen.

Onze wasmachine is kleiner dan deze droger en 1 wasje wordt goed droog op programma kastdroog met droogplus op medium. Twee wasjes passen er ook in, maar dan is het resultaat redelijk. Misschien iets teveel van het goede.

Enige mindere punt is dat het filter na iedere droogbeurt schoongemaakt worden en dat vind ik wel veel. Voor zover ik nu kan bepalen is het een goed ding. Ik moet wel toevoegen dat het mijn eerste droger is, dus met andere drogers heb ik geen ervaring.

Na meer ervaring met het apparaat, zal ik een update geven.

jamatiji12 06-01-2012
Geschreven voor: AEG T75470AH

Apparaat aangeschaft vanwege de energie zuinigheid en de mogelijkheid om water via de afvoer weg te laten stromen. AEG was in onze optiek ook een degelijk merk.
Droogresultaat na aanpassing was redelijk tot goed.
Maakt weinig herrie en is vrij eenvoudig te bedienen.

Apparaat hebben wij gekocht in sept 2011 en in nov.2011 was de snaar al kapot. AEG stuurde een monteur en die verteld dat dit een bekend probleem was. In jan.2011 weer hetzelfde euvel wederom de snaar kapot.
Apparaat voldoet dus niet aan de verwachting.

D Riedijk 23-10-2011
Geschreven voor: AEG T75470AH

Na het goed instellen van de conductiviteit van het water en het op medium zetten van het gewenste droogresultaat (stond eerst op minimaal) is het een geweldige wasdroger. Slechts 800 watt aansluitwaarde zodat hij tegelijk met de wasmachine aan kan in de nacht.

De droger is vrij stil (nog niet zo'n stille droger gehoord) en heel veel programma's (spugende kinderen over hun dekbed zijn nu veel minder een probleem als vroeger). Met de bijgeleverde afvoerslang hoeven we alleen maar elke keer het filter even schoon te maken.

Een aanrader!

brechje 11-11-2011

Wat bedoelen ze met de conductiviteit? Ik heb brabant water gebeld maar die wisten niet wat ik dan moest kiezen. En het op medium zetten van het gewenste droogresultaat bedoel je dan de functie droog plus?